Najczęstsze pytania
Każdy z warsztatów przeznaczony jest dla osób na określonym poziomie hiszpańskiego i dlatego każdy warsztat ma inne wymagania stawiane uczestnikom odnośnie wymaganego poziomu zaawansowania kursanta. W informacji na temat danego warsztatu wskazujemy poziom hiszpańskiego, który uczestnik powinien posiadać.
Każdy warsztat składa się z czterech do sześciu spotkań, które trwają łącznie od 2 do 3 tygodni (dwa spotkania tygodniowo). Liczba zajęć oraz czas trwania mogą jednak być różne, w zależności od tematu. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie do każdego warsztatu.
By jak najlepiej wykorzystać potencjał zajęć, liczba miejsc jest ograniczona do 10 osób na grupę. Zazwyczaj równolegle odbywają się te same warsztaty w dwóch grupach, lecz w inne dni i o innych godzinach.
Płatność można wygodnie i szybko dokonać za pomocą bezpiecznych systemów płatności PayPal, PayNow, Przelewy24, Stripe oraz w bardziej tradycyjny sposób za pomocą przelewu na konto. Niewątpliwie zachęcam do płatności poprzez inne metody płatności niż przelew, ponieważ płatność i rezerwacja miejsca są natychmiastowe, przez co masz gwarancję rezerwacji swojego miejsca na zajęciach.
Oczywiście, że tak. Możesz zapisać się na tyle warsztatów, ile zechcesz, chociaż osobiście zalecam naukę na jednym warsztacie w danym czasie. Z doświadczenia wiem, że wówczas kursant może maksymalnie się na nim skoncentrować i osiągnąć najlepsze wyniki. Nie przejmuj się, jeśli interesują Cię również inne tematy, ponieważ co jakiś czas się one powtarzają przez co będziesz jeszcze mieć możliwość uczestnictwa w nim w późniejszym czasie.
Tak, możesz zrezygnować, jeśli ostatecznie nie możesz wziąć udziału w warsztatach. Zwrot w kwocie 100% otrzymasz, jeśli zgłosisz to do 4 dni przed warsztatami na którym masz rezerwację. Wartość zwrotu w kwocie 50% otrzymasz, jeśli zrezygnujesz w czasie do 1 dnia przed rozpoczęciem warsztatów. Zwroty za rezygnację w dniu warsztatów i po rozpoczęciu warsztatów nie będą możliwe. Również zwroty pieniędzy za brak udziału w poszczególnych zajęciach nie są możliwe.
- Urządzenie mobilne z dobrym połączeniem z Internetem
- Kamerkę internetową
- Słuchawki oraz mikrofon
- Program do odczytywania materiałów, materiały pobrane w formacie pdf., które masz wydrukowane
Czasami zdarza się, że zapisujemy się na warsztaty a później wyskakują nam nieoczekiwane sprawy i nie możemy wziąć udziału w we wszystkich zajęciach. Nie martw się! Nie musisz rezygnować z warsztatów. Możesz nadrobić zaległości za pomocą nagranych spotkań oraz przesłanych materiałów z zajęć, które dostępne są dla uczestników warsztatów. Pamiętaj jednak, że nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za zajęcia, w których nie bierzesz udziału.
Oczywiście, że tak. Podczas warsztatów możesz podzielić się wątpliwościami z lektorem prowadzącym, a on z pewnością odpowie Tobie podczas samych zajęć lub wyśle wiadomość. Jeśli masz natomiast inne pytania dotyczące płatności czy spraw technicznych możesz pisać bezpośrednio do mnie na email: hola@elisapena.pl